Algemene informatie

Bij Fysiozoetermeer kunt u terecht voor zeer uiteenlopende behandelingen.

Onze ervaren therapeuten werken nauw samen en stemmen de therapie altijd zorgvuldig af op de exacte aard van uw klachten.

Ons werkterrein

Pijn- en bewegingsklachten? Hoofdpijn? Stress? Fysiotherapie kan een oplossing bieden voor een veelvoud aan problemen. Ook klachten die voortkomen uit neurologische en arteriele ziektebeelden of houdingsproblemen kunnen vaak door fysiotherapie worden verlicht. Bovendien kunt u bij een fysiotherapeut terecht als u moet leren omgaan met lichamelijke beperkingen.

Onze oefenruimte en ondersteuning

Veel klachten hebben baat bij beweging. Bij Fysiozoetermeer kunt u onder deskundige begeleiding trainen. U kunt gebruik maken van een goed ingerichte oefenruimte, inclusief fitness- en oefenmateriaal. Tevens beschikken wij over een gehele kinesis trainingswand. Deze geeft een extra mogelijkheid om zeer eenvoudig en doelgericht functioneel te oefenen. Hiermee kan individueel en in groepsverband onder begeleiding van een deskundige fysiotherapeut getraind worden. Ook mensen die revalideren of looptraining nodig hebben kunnen hier terecht. Zo werkt u actief aan uw herstel. En wilt u thuis verder oefenen? Dat kan! Wij beschikken over materiaal dat u kunt lenen waaronder ondersteunende hoofdkussens, die u eerst mag uitproberen. Vraag ernaar bij uw therapeut.

Waar vindt u ons?

Fysiozoetermeer is gevestigd aan de Stan Laurelstrook 57 in Zoetermeer. Onze contactgegevens, een routebeschrijving en het aanmeldformulier vindt u op deze website.

Onze openingstijden

Maandag 08.00 – 21.00 uur.
Dinsdag 06.00 – 21.00 uur.
Woensdag 08.00 – 21.00 uur.
Donderdag 06.00 – 21.00 uur.
Vrijdag 08.00 – 20.00 uur.
Zaterdag 09:00 – 13:00 uur.

Onze praktijk is aangesloten bij: KNGF